4 February 2012, 17:59
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 February 2012, 18:09 door Nicolaas H.)
Bij mij ziet 'ie er net zo uit als bij Rob; inderdaad onder de ruitenwissermotor. Ik heb de stekker aan ÃÃn kant losgetrokken.
Alleen wil de motor nu niet meer starten. Ik rijd op gas en als ik start en de startmotor begint te draaien wacht ik tot de motor het oppikt, laat de sleutel los en dan ... niets meer. De vraag is natuurlijk of dat door de 'extreme weersomstandigheden van het KNMI' komt of dat ik iets verkeerd heb gedaan. Moet ik bijvoorbeeld de weerstand ook aan de andere zijde losmaken?
Mag ik het ook nog een keer proberen met die voorschakelweerstand aangesloten of is dat echt uit den boze met deze bobine?
Alleen wil de motor nu niet meer starten. Ik rijd op gas en als ik start en de startmotor begint te draaien wacht ik tot de motor het oppikt, laat de sleutel los en dan ... niets meer. De vraag is natuurlijk of dat door de 'extreme weersomstandigheden van het KNMI' komt of dat ik iets verkeerd heb gedaan. Moet ik bijvoorbeeld de weerstand ook aan de andere zijde losmaken?
Mag ik het ook nog een keer proberen met die voorschakelweerstand aangesloten of is dat echt uit den boze met deze bobine?
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]