8 January 2013, 01:12
Hey Mark, had het impulsrelais inmiddels ook gevonden in Greenbook TP 30454, blz 110, maar er wordt ook nog een aparte thermal time switch genoemd. Er zijn er dus 2 van.............??
Ik heb alle rotte bedrading indertijd vervangen, nu kwam ik sterk gecorrodeerde aansluitingen tegen op het impulsrelais. Is vervangen inmiddels.
Wat mij meer zorgen baart is dat er op pool1 (-) bij kontakt op stand II plm. 6,5 volt staat (motor loopt niet), zodra ik de witte draad los maak, de pompen even draaien.
Ook bij het aansluiten van de witte draad, schakelen de pompen voor een enkele seconde weer in. Start blijft beroerd, maar als de motor 5-10 minuten heeft gelopen doet ie eigenlijk wel goed.
Zal morgen eens kijken naar de thermal time switch en het impulsrelais.
Zou iemand met dezelfde motor eens de spanning op pool 1(-) bij kontakt aan op stand II (motor uit) willen meten en: of de pompen bij een B21ET even draaien op kontakt stand II ?
Hoor graag !!
Groet,
Hans
Ik heb alle rotte bedrading indertijd vervangen, nu kwam ik sterk gecorrodeerde aansluitingen tegen op het impulsrelais. Is vervangen inmiddels.
Wat mij meer zorgen baart is dat er op pool1 (-) bij kontakt op stand II plm. 6,5 volt staat (motor loopt niet), zodra ik de witte draad los maak, de pompen even draaien.
Ook bij het aansluiten van de witte draad, schakelen de pompen voor een enkele seconde weer in. Start blijft beroerd, maar als de motor 5-10 minuten heeft gelopen doet ie eigenlijk wel goed.
Zal morgen eens kijken naar de thermal time switch en het impulsrelais.
Zou iemand met dezelfde motor eens de spanning op pool 1(-) bij kontakt aan op stand II (motor uit) willen meten en: of de pompen bij een B21ET even draaien op kontakt stand II ?
Hoor graag !!
Groet,
Hans
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029