21 January 2012, 20:02
Ik ben voor een B20 zo'n dubbel spruitstuk aan het maken (behoefte om te pielen), dat was redelijk rechttoe. De B21 ziet er wat ingewikkelder uit om te modificeren, zo zitten er stationair boringen in de flenzen en koelwaterkanalen.
De binnenkant van het 1x4 spruitstuk is zo gemaakt dat de luchtstroom de bocht kan maken, als een 2x2 maakt komt de luchtstroom een stuk uit het midden aan. Zie http://volvolvo.nl/showthread.php/9687-I...erdubbelen
Als alternatief kan je Strombergflenzen halverwege vastlassen op de B230K inlaat, dan heb je een mooie symmetrische splitsing. Of de B230K inlaat zo houden (volgens mij flowt-ie best goed) en een iets grotere Weber erop, je hebt nu een Solex Cisac 34/34 met een trage vacuumgestuurde tweede trap.
De DGMS en DGAS zijn er in 38/38, en beide gaskleppen openen tegelijk. http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=237453
De binnenkant van het 1x4 spruitstuk is zo gemaakt dat de luchtstroom de bocht kan maken, als een 2x2 maakt komt de luchtstroom een stuk uit het midden aan. Zie http://volvolvo.nl/showthread.php/9687-I...erdubbelen
Als alternatief kan je Strombergflenzen halverwege vastlassen op de B230K inlaat, dan heb je een mooie symmetrische splitsing. Of de B230K inlaat zo houden (volgens mij flowt-ie best goed) en een iets grotere Weber erop, je hebt nu een Solex Cisac 34/34 met een trage vacuumgestuurde tweede trap.
De DGMS en DGAS zijn er in 38/38, en beide gaskleppen openen tegelijk. http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=237453
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969