13 January 2012, 20:49
Als je ergens tegen aan toetert, moet je het zo doen dat ie niet meer op een testbank kan en dat ze dus niets meer kunnen bewijzen.
Ze gaan ook echt niet de cilinderinhoud nameten lijkt me. En de keurmeester moet maar net weten wat B230 betekent...
En je moet het wel heel bont maken wil je in aanmerking komen voor een technische controle. Bv door asociaal rijgedrag of veel te hard rijden.
Bij een botsing met alleen materiele schade komen de wouten immers al niet eens meer.
Ze gaan ook echt niet de cilinderinhoud nameten lijkt me. En de keurmeester moet maar net weten wat B230 betekent...
En je moet het wel heel bont maken wil je in aanmerking komen voor een technische controle. Bv door asociaal rijgedrag of veel te hard rijden.
Bij een botsing met alleen materiele schade komen de wouten immers al niet eens meer.
I'm not saying we should kill all the stupid people in the world, I'm just saying we should remove the warning labels from everything and let the f@#king problem take care of itself.
745 '86 B200E DD, 945 '96 2,3IC Parts car, Chevy Suburban '75 V8 350cui project car, Suzuki TL1000S '97, Suzuki GSX-R 750 '86, Suzuki GT500 '77
745 '86 B200E DD, 945 '96 2,3IC Parts car, Chevy Suburban '75 V8 350cui project car, Suzuki TL1000S '97, Suzuki GSX-R 750 '86, Suzuki GT500 '77