7 January 2012, 13:01
ja precies dat soort dingen wil ik graag voorkomen, zou zonde zijn om de boel af te laten branden.
klopt ook weer dat er veel andere dingen zijn voordat je naar details als de dynamo gaat kijken. mee eens.
zelf werk ik meestal volgens principe, als het slecht wordt, vervangen door gelijk (of beter als dat makkelijk kan). toen ik de dynamo van mn 240 verving door een met net wat meer stroom er in en die poly busjes er bij. kabels toen nog niet gedaan btw. was dat toen niet gedaan dan waren die busjes ook nog niet zo snel gedaan.
klopt ook weer dat er veel andere dingen zijn voordat je naar details als de dynamo gaat kijken. mee eens.
zelf werk ik meestal volgens principe, als het slecht wordt, vervangen door gelijk (of beter als dat makkelijk kan). toen ik de dynamo van mn 240 verving door een met net wat meer stroom er in en die poly busjes er bij. kabels toen nog niet gedaan btw. was dat toen niet gedaan dan waren die busjes ook nog niet zo snel gedaan.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni