3 January 2012, 16:05
Ik heb er inderdaad geen relais tussen. Mij is ook niet helemaal duidelijk waarom dat bij deze aanpassing zou moeten.
De brandstofmeter in het dashboard geeft de stand op benzine of op LPG aan, uiteraard naar gelang de brandstof waarop gereden wordt. Ik heb een simpel systeem, carburateur en een simpele 3-standenschakelaar, B, neutraal of G. Dergelijke schakelaars zijn meestal 'dubbel' uitgevoerd. Van de ongebruikte pootjes heb ik op de middelste de draad aangesloten die vanaf de brandstofmeter op het dashboard komt. Vervolgens gaan beide andere pootjes naar de vlotter in de benzinetank of naar de meter op de gastank.
Heel simpel maar prima werkend. Je moet dus wel een draad vanaf de LPG meter naar voren trekken naar de G/B schakelaar.
Ik zal mijn zoon eens vragen v.w.b. het solderen.
De brandstofmeter in het dashboard geeft de stand op benzine of op LPG aan, uiteraard naar gelang de brandstof waarop gereden wordt. Ik heb een simpel systeem, carburateur en een simpele 3-standenschakelaar, B, neutraal of G. Dergelijke schakelaars zijn meestal 'dubbel' uitgevoerd. Van de ongebruikte pootjes heb ik op de middelste de draad aangesloten die vanaf de brandstofmeter op het dashboard komt. Vervolgens gaan beide andere pootjes naar de vlotter in de benzinetank of naar de meter op de gastank.
Heel simpel maar prima werkend. Je moet dus wel een draad vanaf de LPG meter naar voren trekken naar de G/B schakelaar.
Ik zal mijn zoon eens vragen v.w.b. het solderen.
Niets wordt er, helemaal niets, uit talloos veel miljoenen.