29 December 2011, 22:45
Klopthelemaal wat Jw240 zegt.
Laast gebeld met de combigarage of ze ook polybussen voor de dynamo hadden. Hadden ze nog nooit van gehoord dat die vervangen werden.
De bussen die er bij mij uitkwamen waren ook helemaal uitgelubberd en scheef, dus geen overbodige luxe.
Zeker even massadraad bekijken en nu je er toch bent, de rest van de bedrading die zo mooi onder de voorkant van het blok doorloopt.
Gedoemd om ooit een keer mis te gaan: vet en hitte.
Laatst een blok van een 244 in de fik zien staan vanwege brakke bedrading onder het blok langs.
Even nieuwe stevige draden trekken en in goede temperatuur/vet bestendige buis/kous whatever stoppen (Zie Rick Donkers bijv. RDAE.NL)
PLaatje bij het praatje met links de blauwe (originele) massadraad en rechstonder de nieuwe kabel onder het blok door)
Laast gebeld met de combigarage of ze ook polybussen voor de dynamo hadden. Hadden ze nog nooit van gehoord dat die vervangen werden.
De bussen die er bij mij uitkwamen waren ook helemaal uitgelubberd en scheef, dus geen overbodige luxe.
Zeker even massadraad bekijken en nu je er toch bent, de rest van de bedrading die zo mooi onder de voorkant van het blok doorloopt.
Gedoemd om ooit een keer mis te gaan: vet en hitte.
Laatst een blok van een 244 in de fik zien staan vanwege brakke bedrading onder het blok langs.
Even nieuwe stevige draden trekken en in goede temperatuur/vet bestendige buis/kous whatever stoppen (Zie Rick Donkers bijv. RDAE.NL)
PLaatje bij het praatje met links de blauwe (originele) massadraad en rechstonder de nieuwe kabel onder het blok door)
![[Afbeelding: dyn.jpg]](http://i214.photobucket.com/albums/cc293/ropo_01/dyn.jpg)
![[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]](https://images.cdn.circlesix.co/image/uploads/posts/2016/06/84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif)