25 December 2011, 11:58
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25 December 2011, 12:02 door Zuurstar.)
Kan zijn dat je afsluitklepje wat in je gietijzeren gedeelte zit niet goed meer vast zit.
Als je de down pijp los haalt bij de turbo kan je er zo bij en voelen, contoroleer ook even of je vacuum balgje wat daaraan is gekoppeld ook goed vast zit.
Kan ook een los hitteschilt zijn.
Kon dit natuurlijk ook met alle technische benamingen schijven maar is niet voor iedereen te begrijpen.
Als je de down pijp los haalt bij de turbo kan je er zo bij en voelen, contoroleer ook even of je vacuum balgje wat daaraan is gekoppeld ook goed vast zit.
Kan ook een los hitteschilt zijn.
Kon dit natuurlijk ook met alle technische benamingen schijven maar is niet voor iedereen te begrijpen.
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard

