17 December 2012, 16:09
Op mijn site staat wel wat handige info voor als je er een gevonden hebt: Auto invoeren uit Zweden
Verder moet je vooral zelf gaan kijken en niet teveel verwachten.
Mijn ervaring is dat ze in Zweden over het algemeen iets minder precies zijn. "ingen rost" (geen roest) en "bra skick" (goede staat) was in mijn ogen dat vaak lang niet.
Zie bijvoorbeeld Volvo 245 automaat te koop gezien in Zweden
Persoonlijk zou ik niks ongezien kopen en niet puur afgaan op wat de verkoper zegt, maar dit laten onderbouwen met foto's.
Uiteraard in het bijzonder de bekende slechte plekken.
Maar is het echt zo lastig in Nederland?
Met de huidige onrust rondom het afschaffen van de vrijstelling van wegenbelasting zijn de prijzen flink gedaald.
Bijvoorbeeld deze 242 uit 1979 voor 1750 euro of deze 242 uit 1980 voor 2495 euro
Beide met verse APK.
Verder moet je vooral zelf gaan kijken en niet teveel verwachten.
Mijn ervaring is dat ze in Zweden over het algemeen iets minder precies zijn. "ingen rost" (geen roest) en "bra skick" (goede staat) was in mijn ogen dat vaak lang niet.
Zie bijvoorbeeld Volvo 245 automaat te koop gezien in Zweden
Persoonlijk zou ik niks ongezien kopen en niet puur afgaan op wat de verkoper zegt, maar dit laten onderbouwen met foto's.
Uiteraard in het bijzonder de bekende slechte plekken.
Maar is het echt zo lastig in Nederland?
Met de huidige onrust rondom het afschaffen van de vrijstelling van wegenbelasting zijn de prijzen flink gedaald.
Bijvoorbeeld deze 242 uit 1979 voor 1750 euro of deze 242 uit 1980 voor 2495 euro
Beide met verse APK.
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl