24 November 2011, 14:40
vond mijn eigen topic hier. Was eerst op zoek naar thema's rondom de 405 kop maar kon niks vinden en via turbo en cilinderkop op mijn topic gestoten..
Wel een leuke opfrissing van mn gedachten.
Maar waar ik nu mee zit is het volgende...
Is een 405 niet leuk op een B21ET? Volgens mij heb ik wel eens opgevangen dat de 405 tot de originele kop (was dat ook 160) hetzelfde verschil is als tussen de 531 naar het lagere niveau.
Kan ik de turbo lekker op gas gooien en af en toe met het K-Jet spul "blazen of ...??(op benzine)
Wel een leuke opfrissing van mn gedachten.
Maar waar ik nu mee zit is het volgende...
Is een 405 niet leuk op een B21ET? Volgens mij heb ik wel eens opgevangen dat de 405 tot de originele kop (was dat ook 160) hetzelfde verschil is als tussen de 531 naar het lagere niveau.
Kan ik de turbo lekker op gas gooien en af en toe met het K-Jet spul "blazen of ...??(op benzine)
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..