22 November 2011, 22:25
Tijdje geleden heb ik deze "sufferd, je hebt de lichten weer aan laten staan"-verklikker gekocht bij conrad:
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop...rea_kz=8A#
Instructie is hier te zien:
http://www.produktinfo.conrad.com/datenb...lgeber.pdf
Na twee keer een attente collega die me er op wees, wordt het toch tijd dat ding eens te monteren.
Op zich simpel: oranje draadje op contact-plus, groen op licht-plus. Contact weg, 12V verschil, dan toon+knipperLED.
Nu is het de vraag: heeft iemand zo'n ding al gemonteerd?
Wat is de beste plek om de beide draden op te pakken?
Welke draad-kleur-codes kan ik verwachten bij een 1976-er?
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop...rea_kz=8A#
Instructie is hier te zien:
http://www.produktinfo.conrad.com/datenb...lgeber.pdf
Na twee keer een attente collega die me er op wees, wordt het toch tijd dat ding eens te monteren.
Op zich simpel: oranje draadje op contact-plus, groen op licht-plus. Contact weg, 12V verschil, dan toon+knipperLED.
Nu is het de vraag: heeft iemand zo'n ding al gemonteerd?
Wat is de beste plek om de beide draden op te pakken?
Welke draad-kleur-codes kan ik verwachten bij een 1976-er?
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005