4 November 2011, 16:40
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 November 2011, 16:47 door SFRC.)
Ik ben duidelijk weer eens te zuinig en eigenwijs geweest. De gebruikte veren zakte te ver door dus heb ik ophoogblokken geplaatst. Nu hangt de 245 nog te ver door. Conclusie, ik moet gewoon nieuwe achterveren gaan komen.
Eerst echter even bijkomen van de rekening van het spuitwerk. Onder beide achterramen zit nu nieuw plaatwerk. Daar zaten overal gaatjes. Rechts achter bij de wielkast is ook een nieuw stuk ingezet. In het verleden is daar over roest een stuk plaat gelast en dat was nu vrolijk gaan doorrotten. Kost een hoop en je ziet er niets van.
Enfin, voor de lange duur was het wel echt noodzakelijk. Anders rot een 245 onder je kont vandaan.
Eerst echter even bijkomen van de rekening van het spuitwerk. Onder beide achterramen zit nu nieuw plaatwerk. Daar zaten overal gaatjes. Rechts achter bij de wielkast is ook een nieuw stuk ingezet. In het verleden is daar over roest een stuk plaat gelast en dat was nu vrolijk gaan doorrotten. Kost een hoop en je ziet er niets van.
Enfin, voor de lange duur was het wel echt noodzakelijk. Anders rot een 245 onder je kont vandaan.
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus