21 October 2011, 18:02
De olielekkage lijkt nu ook onder controle. Het Y stuk is geplaatst zodat een afzuiging is van de carter naar de carburator.
Wat direct opvalt is dat de druk bijna weg is als ik de olievuldop losdraai.
Het is nu nog even wachten op de voltstabiliator om de temp meter normale waarden te laten aangeven. In de zomer dacht ik nog dat de auto warm liep bij hogere snelheden. Dat zal nu ook wel meevallen.
Wat direct opvalt is dat de druk bijna weg is als ik de olievuldop losdraai.
Het is nu nog even wachten op de voltstabiliator om de temp meter normale waarden te laten aangeven. In de zomer dacht ik nog dat de auto warm liep bij hogere snelheden. Dat zal nu ook wel meevallen.
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus