21 October 2011, 07:38
Die van een B20 (etc) en B21 (etc) zijn qua maten hetzelfde, maar die van de nieuwere blokken missen dat gleufje aan de onderkant. Dat is inderdaad bedoeld om olie weg te laten lopen het carter in.
Op de beurs werd mij verteld dat vilt liever wat meer olie wil (kleiner gat, minder weglopen) en rubber juist wat minder. Maar de logica daarachter snap ik nog niet helemaal.
Bovendien heb ik dan nog de vraag, hoe loopt bij een B21 (etc) de olie dan weg?
Mocht je project nou mislukken (vind het een leuke poging), Veterancar had op de beurs deksels te koop voor de uitdraaikosten = 25 euro
Op de beurs werd mij verteld dat vilt liever wat meer olie wil (kleiner gat, minder weglopen) en rubber juist wat minder. Maar de logica daarachter snap ik nog niet helemaal.
Bovendien heb ik dan nog de vraag, hoe loopt bij een B21 (etc) de olie dan weg?
Mocht je project nou mislukken (vind het een leuke poging), Veterancar had op de beurs deksels te koop voor de uitdraaikosten = 25 euro
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl