18 October 2011, 17:44
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21 October 2011, 17:59 door SFRC.)
Bij Pepijn lees ik een heel verhaal over de spanningsregelaar achterop de temp meter. http://volvolvo.nl/showthread.php/6533-E...emperatuur
De tellers krijg ik niet uit het dashboard (ik heb gister grondig in mijn duim gesneden en dat helpt niet). Dus met een draad vastgetaped aan een sate prikker kon ik toch de spanning meten. Zoals Pepijn omschreef heb ik ook op twee poten 12,4V. De middelste moet dus 10V zijn. Mijn probleem lijkt dus opgelost.
Terwijl ik dit type, bedenk ik me plots dat de km teller nog los zit
De tellers krijg ik niet uit het dashboard (ik heb gister grondig in mijn duim gesneden en dat helpt niet). Dus met een draad vastgetaped aan een sate prikker kon ik toch de spanning meten. Zoals Pepijn omschreef heb ik ook op twee poten 12,4V. De middelste moet dus 10V zijn. Mijn probleem lijkt dus opgelost.
Terwijl ik dit type, bedenk ik me plots dat de km teller nog los zit

Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus