6 November 2012, 12:21
Bedankt voor de reacties!
Dan denk ik dat mijn kop nog een tijd mee kan, dat scheelt weer dure geharde klepzittingen. Alleen even laten vlakken en klaar.
Kleppen liggen er mooi op en er zit geen speling op de klepgeleiders. Zeker wel verstandig om meteen de klepsteelrubbers te vervangen nu ik er toch ben?
En inderdaad, de uitlaatpoort is de beperkende factor in de B20 kop. De Dremel is er dan ook aan te pas gekomen om de 'stap' boven de klepzittingen te verruimen. Dat moet alleen nog iets grondiger. Het ene draadje kende ik al, het andere nog niet. Thanks Marc!
Dan denk ik dat mijn kop nog een tijd mee kan, dat scheelt weer dure geharde klepzittingen. Alleen even laten vlakken en klaar.
Kleppen liggen er mooi op en er zit geen speling op de klepgeleiders. Zeker wel verstandig om meteen de klepsteelrubbers te vervangen nu ik er toch ben?
En inderdaad, de uitlaatpoort is de beperkende factor in de B20 kop. De Dremel is er dan ook aan te pas gekomen om de 'stap' boven de klepzittingen te verruimen. Dat moet alleen nog iets grondiger. Het ene draadje kende ik al, het andere nog niet. Thanks Marc!