6 November 2012, 11:36
Laatst heb ik een 'nieuwe' B20 kop op de kop getikt. Een late B20A kop, dus met grote inlaatkleppen
mile:.
Nu ben ik aan het bekijken wat ik allemaal met de kop wil (laten) doen. Belangrijke factor daarin zijn natuurlijk de uitlaatkleppen + zittingen.
Zijn er duidelijke richtlijnen waar goede of juist versleten kleppen en zittingen aan te herkennen zijn? De kleppen liggen in ieder geval netjes op de kop en zijn dus niet ingeslagen.
Zie ook een plaatje van de klepzetels van cil. #1:

Nu ben ik aan het bekijken wat ik allemaal met de kop wil (laten) doen. Belangrijke factor daarin zijn natuurlijk de uitlaatkleppen + zittingen.
Zijn er duidelijke richtlijnen waar goede of juist versleten kleppen en zittingen aan te herkennen zijn? De kleppen liggen in ieder geval netjes op de kop en zijn dus niet ingeslagen.
Zie ook een plaatje van de klepzetels van cil. #1:
![[Afbeelding: IMAG0160.jpg]](http://dl.dropbox.com/u/24710857/IMAG0160.jpg)