10 February 2006, 22:33
Nog even over mijn 240, die hebben we laten opknappen bij een garage in duitsland, vlak over de grens. Dat kostte ons een behoorlijk bedrag (1300-1400 ofzo). Als er nu iets mee is (bijna 2 jaar later!) kan ik nog langskomen voor zeer goedkope service!
-lampjes vervangen, controle van iets, gratis
-olie verversen (zelf olie menemen, garage geeft filter), 20 euro
-katalysator was laats gescheurd, samen met de monteur eronderuit geschroefd, gelast, draden getapt, terug geplaatst, bijgebogen met de snijbrander, in totaal 2,5 uur werk, soms zelfs met 4 man tegelijk aan de uitlaat gehangen, 30 euro incusief materiaal!
-gereedschap kan ik altijd lenen (momentsleutels enzo)
goede service is zeer fijn! Ik verwacht niets minder van een garage die 240's van boven de 6000 euro verkoopt!
Ik krijg misschien wel een wat lagere prijs omdat ik die monteurs daar al best goed ken... en een studentenbudget is niet super groot :oops:
-lampjes vervangen, controle van iets, gratis
-olie verversen (zelf olie menemen, garage geeft filter), 20 euro
-katalysator was laats gescheurd, samen met de monteur eronderuit geschroefd, gelast, draden getapt, terug geplaatst, bijgebogen met de snijbrander, in totaal 2,5 uur werk, soms zelfs met 4 man tegelijk aan de uitlaat gehangen, 30 euro incusief materiaal!
-gereedschap kan ik altijd lenen (momentsleutels enzo)
goede service is zeer fijn! Ik verwacht niets minder van een garage die 240's van boven de 6000 euro verkoopt!
Ik krijg misschien wel een wat lagere prijs omdat ik die monteurs daar al best goed ken... en een studentenbudget is niet super groot :oops:
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni