10 February 2006, 02:35
Ik denk dat iedereen hier dat wel weet trouwens. en ik ben het helemaal met je eens. Maar het is natuurlijk gewoon zo dat er niet echt een vaste lijn is te trekken over d?t bepaalde type met d?t bepaalde aantal km's etc etc etc (er is dus geen wet voor en dat kan ook niet, want elke auto is anders) wat dus als gevolg heeft dat sommige auto's welk hun werkelijke waarde misschien behoorlijk over een zou komen, door verschillende verkopers (die 'zogenaamd' een betere naam hebben') ineens een stuk duurder worden te koop staan (en zelfs verkocht worden). Wat natuurlijk wel zo is (om maar een 'origineel' voorbeeld te noemen, Smidt - Gemert). Daar betaal je gewoon meer omdat je weet dat hij ook goeie garantie levert, maar je kan natuurlijk ook gewoon n?t de pech hebben dat je n?t een rampenbak hebt gekocht. Je weet het niet. Ik heb bij mij op mn werk 2 collega's die precies dezelfde auto hebben (peugeot 106 rallye). De ene heeft er nooit gesodemieter mee en die andere gast heb er de laatse maanden al makkelijk duizend euro an verseuteld. Maar goed. genoeg geluld. Kga ff een nieuw biertje halen! 
Gezien het tijdstip he!!
:twisted: :roll:

Gezien het tijdstip he!!