22 September 2011, 19:54
Sinds de aanrijding heb ik een vreemd probleem met de 240. Door de klap was het potje remvloeistof losgeraakt. Het systeem is ontlucht, zit verder geen lucht meer in.
Het rempedaal moet nu diep ingetrapt worden (ongeveer helft van de normale stand), maar het remvermogen is nog wel goed!
Het pedaal hoeft dus alleen maar dieper ingetrapt te worden. Dit is echter wel 'eng' als je ermee rijdt, zeker in het begin wanneer je gewend bent aan een hoog zittend rempedaal.
Wat kan dit zijn? Iemand een idee?
Het rempedaal moet nu diep ingetrapt worden (ongeveer helft van de normale stand), maar het remvermogen is nog wel goed!
Het pedaal hoeft dus alleen maar dieper ingetrapt te worden. Dit is echter wel 'eng' als je ermee rijdt, zeker in het begin wanneer je gewend bent aan een hoog zittend rempedaal.
Wat kan dit zijn? Iemand een idee?
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)

