9 November 2014, 14:17
Ik ben bezig m'n huiswerk te doen/ onderdelen verzamelen om een B230FK geschikt te maken voor in de trage daily-Polar. TB insiders adviseren een 3" boven een 2,5". Kosten zijn ongeveer gelijk blijkbaar. Ik wil zeker geen vermogen boven 300pk, ergens boven 200 op een AW71 is voldoende ;-). Echter als het qua kosten weinig verschil maakt kies ik liever voor zo min mogelijk restrictie. Aan de andere kant moet het ook niet zo zijn dat ie in elk bochtje tegen de carrosserie schuurt.
@laurens Downpipe Simons 2,5" met conische flens op mijn originele 245t werkt prima op m'n ouwe garrett en dus ook op een 13c, 15g of 16t met soortgelijke flens.
@laurens Downpipe Simons 2,5" met conische flens op mijn originele 245t werkt prima op m'n ouwe garrett en dus ook op een 13c, 15g of 16t met soortgelijke flens.
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.