Er zit een 'nieuwe' Girling klauw op. Met Girling blokjes. Blokjes eruit: tik is weg. Blokjes erin: tik weer terug. Rempedaal even beroeren en tik is weg......tja?
(Ter info, maar heeft volgens mij niets met het probleempje te maken: er zat een Ate klauw op. De wartel paste niet op een nieuwe Ate, wel op een Girling. Dus gekozen voor een Girling)
Even over die andere tik, zeer waarschijnlijk LV: die tik komt NADAT het rempedaal wordt ingetrapt en soms behoorlijk hard, een harde 'pok'. Soms geen tik, meestal wel.
(Ter info, maar heeft volgens mij niets met het probleempje te maken: er zat een Ate klauw op. De wartel paste niet op een nieuwe Ate, wel op een Girling. Dus gekozen voor een Girling)
Even over die andere tik, zeer waarschijnlijk LV: die tik komt NADAT het rempedaal wordt ingetrapt en soms behoorlijk hard, een harde 'pok'. Soms geen tik, meestal wel.
245 DL 1983

