10 November 2012, 18:27
Bedankt.
Ook al woon ik in Zweden ik blijf toch een gierige Hollander....
mile: Dus rondgekeken hoe een lekke radiator en met name
het kunstof gedeelte gerepareerd kan worden. Die mogelijkheden zijn er dus.
Maarrrr.... radiator uitgebouwd, onder druk gezet en in een bak water gelegd. Geen bubbels. Morgen nog maar eens goed
kijken en ook aan de andere kant. Ik moet eerst iets zien te verzinnen om de oliekoeler aansluitingen af te stoppen.
De slangen zagen er niet echt geweldig meer uit dus morgen eerst maar even nieuwe halen. Alhoewel ik daar geen lek heb
kunnen ontdekken, ik heb een aantal keren met een lamp en een spiegel gekeken maar je weet maar nooit.
Het hoeft immers niet te lekken op het moment dat ik kijk.
Ik had al een flesje radiatorspul gekocht maar dit wil ik alleen in het uiterste geval gebruiken.
Wordt vervolgd.
Ook al woon ik in Zweden ik blijf toch een gierige Hollander....
mile: Dus rondgekeken hoe een lekke radiator en met namehet kunstof gedeelte gerepareerd kan worden. Die mogelijkheden zijn er dus.
Maarrrr.... radiator uitgebouwd, onder druk gezet en in een bak water gelegd. Geen bubbels. Morgen nog maar eens goed
kijken en ook aan de andere kant. Ik moet eerst iets zien te verzinnen om de oliekoeler aansluitingen af te stoppen.
De slangen zagen er niet echt geweldig meer uit dus morgen eerst maar even nieuwe halen. Alhoewel ik daar geen lek heb
kunnen ontdekken, ik heb een aantal keren met een lamp en een spiegel gekeken maar je weet maar nooit.
Het hoeft immers niet te lekken op het moment dat ik kijk.
Ik had al een flesje radiatorspul gekocht maar dit wil ik alleen in het uiterste geval gebruiken.
Wordt vervolgd.
Volvo 240 GL Automaat 1990. B230F Uppsala Zweden