18 June 2011, 18:29
Nou, de uitleg is zeer begrijpelijk
Ik wist niet dat er een passtuk in een zuiger zit. Het zou dus ook bij mij goed kunnen dat de schijf ietwat krom is. Misschien agv de vorige klauw waarvan 1 zuiger functioneerde en de andere niet meer naar buiten kwam.
Wat voor vet heb je tussen blok en zuiger gedaan. Ik spuit een beetje 'wit vettig spul' (weet niet de naam) op het blok (daar waar de zuiger tegen aan drukt) en op boven en onderkant van het blok. Vroeger gebruikte ik kopervet (schijnt niet goed te zijn voor rubbertje van de zuiger), daarna grijs vettig spul en nu dus de witte variant.
De nieuwe blokken bewegen heel weinig in de nieuwe klauw.
Zo te lezen lijkt het dus geen kwaad te kunnen.
Ik wist niet dat er een passtuk in een zuiger zit. Het zou dus ook bij mij goed kunnen dat de schijf ietwat krom is. Misschien agv de vorige klauw waarvan 1 zuiger functioneerde en de andere niet meer naar buiten kwam.Wat voor vet heb je tussen blok en zuiger gedaan. Ik spuit een beetje 'wit vettig spul' (weet niet de naam) op het blok (daar waar de zuiger tegen aan drukt) en op boven en onderkant van het blok. Vroeger gebruikte ik kopervet (schijnt niet goed te zijn voor rubbertje van de zuiger), daarna grijs vettig spul en nu dus de witte variant.
De nieuwe blokken bewegen heel weinig in de nieuwe klauw.
Zo te lezen lijkt het dus geen kwaad te kunnen.
245 DL 1983