17 June 2011, 23:13
Eindelijk weer wat tijd over voor de 244. Het Golde schuifdak open gemaakt en alle rubbers besteld (schrikken van de prijs), schokbrekers achter vervangen.
Helaas ontdekt dat de voorste remklauwen gaar zijn, even plannetje maken voor verse (ook prijzig maar ja, remmerij is nogal belangrijk). Ook wat voorbereidingen getroffen voor laswerk: reservewielbak weggesloopt en naad achter achterbumper weggeslepen voor een stuk nieuw plaatwerk.
Tussen de bedrijven door de kleppen gesteld: tussen 3,8 en 4,1 mm dik. Nog heel wat km's te gaan dus.
Helaas ontdekt dat de voorste remklauwen gaar zijn, even plannetje maken voor verse (ook prijzig maar ja, remmerij is nogal belangrijk). Ook wat voorbereidingen getroffen voor laswerk: reservewielbak weggesloopt en naad achter achterbumper weggeslepen voor een stuk nieuw plaatwerk.
Tussen de bedrijven door de kleppen gesteld: tussen 3,8 en 4,1 mm dik. Nog heel wat km's te gaan dus.