2 February 2006, 03:10
Zal nog enkele foto's posten van motor compartiment...
ben momenteel nog aan het uitzoeken welke motor het exact is, je hebt verschillende versies, lage compressie, hoge compressie etc...
Weet nu alleen dat het een 230 blok is, een 531 kop erop en amateuristisch ingebouwde injectie en ontsteking! Gellukig is het wel allemaal Volvo spul.
In geval dat het de lage compressie F versie (zoals gebruikt in Amerika denk ik) moet ie wel lekker te turbo'en te zijn
Ben technisch redelijk handig, heb alleen weing gereedschap hier.
Er is wel een garage kortbij die enkel aan Volvo, Saab, Mercedes en BMW sleutelt. En het uurloon van een goede mechanieker is slechts 1 Euro hier
Zal hopelijk wel een T nokkeneas kunnen vinden ergens van een totalled 700 turbo ofzo. Een agresiever wil ik niet echt hebben omdat ik niet teveel koppel bij lage toeren wil inleveren (automaat!)
Bedankt voor je help...
Hou jullie zeker op de hoogte met mijn Thailand verhalen
ben momenteel nog aan het uitzoeken welke motor het exact is, je hebt verschillende versies, lage compressie, hoge compressie etc...
Weet nu alleen dat het een 230 blok is, een 531 kop erop en amateuristisch ingebouwde injectie en ontsteking! Gellukig is het wel allemaal Volvo spul.
In geval dat het de lage compressie F versie (zoals gebruikt in Amerika denk ik) moet ie wel lekker te turbo'en te zijn

Ben technisch redelijk handig, heb alleen weing gereedschap hier.
Er is wel een garage kortbij die enkel aan Volvo, Saab, Mercedes en BMW sleutelt. En het uurloon van een goede mechanieker is slechts 1 Euro hier

Zal hopelijk wel een T nokkeneas kunnen vinden ergens van een totalled 700 turbo ofzo. Een agresiever wil ik niet echt hebben omdat ik niet teveel koppel bij lage toeren wil inleveren (automaat!)
Bedankt voor je help...
Hou jullie zeker op de hoogte met mijn Thailand verhalen
