11 June 2011, 21:39
Ik weet het niet meer! 240 met 230A motor nog maagdelijk orgineel. In alle versnellingen komt er een diepe roffel/rammel ergens vandaan zodra de motor een beetje moet trekken. Als je met een klein beetje gas gewoon 80 km/u meehobbelt hoor je niets maar een beetje gas erbij en daar is herrie weer.
Het lijkt midden onder de auto vandaan te komen.
Het is mateloos irritant maar ik weet geen oplossing. Reeds gedaan: Nieuw toplager, koppelingsplaat, drukgroep, druklager en uitlaat geheel (!) vervangen. Aandrijfas controle op kruiskoppelingen, schuifstuk invetten en juiste montage.
Heeft er nog iemand een hint. Alles, hoe onlogisch ook, is welkom. Ik ga het dan gewoon proberen. Zelf heb ik geen fantasie meer.
Vast bedankt.
Het lijkt midden onder de auto vandaan te komen.
Het is mateloos irritant maar ik weet geen oplossing. Reeds gedaan: Nieuw toplager, koppelingsplaat, drukgroep, druklager en uitlaat geheel (!) vervangen. Aandrijfas controle op kruiskoppelingen, schuifstuk invetten en juiste montage.
Heeft er nog iemand een hint. Alles, hoe onlogisch ook, is welkom. Ik ga het dan gewoon proberen. Zelf heb ik geen fantasie meer.
Vast bedankt.