7 June 2011, 16:50
vanmiddag de schakelaars in de hand gehad. de enigen die nog werkten waren beide schakelaars aan de rechterkant van de wagen.
heb de schakelaars aan de linkerzijde gedemonteerd, uit elkaar gehad en schoongemaakt. contacten opgeschuurd/contactspray, opengemaakt, en weer
terug gemonteerd. helaas zonder resultaat. nu werkt er nog maar een, want na demontage is er schijnbaar nog eentje overleden ...na de andere ook dezelfde behandeling gegeven te hebben uiteindelijk
de ene die nog werkte geruild met een "defecte" aan mijn kant
wat kan er nou eigenlijk stuk aan zo'n schakelaar vroeg ik me af. zoveel is het niet. lamp ging trouwens aan toen ik direkt massa maakte Kwekkel.
Marc, wat bedoel je met : Er hoeft nl. maar ÃÃn vd 4 deurschakelaars te werken om het systeem aan de gang te houden
?
De plafondlamp zelf heb ik nog niet in handen gehad trouwens.
heb de schakelaars aan de linkerzijde gedemonteerd, uit elkaar gehad en schoongemaakt. contacten opgeschuurd/contactspray, opengemaakt, en weer
terug gemonteerd. helaas zonder resultaat. nu werkt er nog maar een, want na demontage is er schijnbaar nog eentje overleden ...na de andere ook dezelfde behandeling gegeven te hebben uiteindelijk
de ene die nog werkte geruild met een "defecte" aan mijn kant
wat kan er nou eigenlijk stuk aan zo'n schakelaar vroeg ik me af. zoveel is het niet. lamp ging trouwens aan toen ik direkt massa maakte Kwekkel.Marc, wat bedoel je met : Er hoeft nl. maar ÃÃn vd 4 deurschakelaars te werken om het systeem aan de gang te houden
?
De plafondlamp zelf heb ik nog niet in handen gehad trouwens.
245 1993