27 November 2012, 14:32
Heeft er hier iemand ervaring met stalen remleidingen voor de 240? Aangezien ik nu met de Blauwe toch alles aan het vervangen ben, doe ik voor de zekerheid ook maar de remslangen. VOMD kan deze leveren, helaas wel van Scantech. De forumsponsor APP kan stalen remleidingen leveren voor 113 euro, terwijl ik bij VOMD compleet klaar ben voor 86 euro.
Voor diegene die stalen remleidingen hebben, merken jullie verschil? Het zal grotendeels tussen de oren zitten, maar toen ik bij mijn Kawasaki racer switchte naar stalen remleidingen voelde ik wel degelijk het verschil. Wellicht ook omdat er toen nieuwe remvloeistof in ging. ATE Super Blue heb ik al staan, dus die gaat er sowieso in.
Voor diegene die stalen remleidingen hebben, merken jullie verschil? Het zal grotendeels tussen de oren zitten, maar toen ik bij mijn Kawasaki racer switchte naar stalen remleidingen voelde ik wel degelijk het verschil. Wellicht ook omdat er toen nieuwe remvloeistof in ging. ATE Super Blue heb ik al staan, dus die gaat er sowieso in.