14 May 2011, 12:22
Bedankt voor het plaatsen van die foto's!
Zo ziet het er bij mij uit:
![[Afbeelding: IMG_4642.jpg]](http://i29.photobucket.com/albums/c255/Volvofiel/IMG_4642.jpg)
![[Afbeelding: IMG_4643.jpg]](http://i29.photobucket.com/albums/c255/Volvofiel/IMG_4643.jpg)
![[Afbeelding: IMG_4644.jpg]](http://i29.photobucket.com/albums/c255/Volvofiel/IMG_4644.jpg)
[img width=450 height=600]http://i29.photobucket.com/albums/c255/Volvofiel/IMG_4645.jpg[/img]
Het lijkt erop dat ik van de bovenste 240-radiateurslang een stuk kan afknippen (laatste bochtje bij thermostaathuis) waardoor die past.
De onderste is echter een ander verhaal. Bij mijn auto zit die gebogen over de dynamo richting distributiezijde, bij de 240 gebogen over de dynamo richting passagierszijde.
Zien technisch onderlegde figuren mogelijkheden om die onderste slang ook pas te maken op een of andere manier?
Zo ziet het er bij mij uit:
![[Afbeelding: IMG_4642.jpg]](http://i29.photobucket.com/albums/c255/Volvofiel/IMG_4642.jpg)
![[Afbeelding: IMG_4643.jpg]](http://i29.photobucket.com/albums/c255/Volvofiel/IMG_4643.jpg)
![[Afbeelding: IMG_4644.jpg]](http://i29.photobucket.com/albums/c255/Volvofiel/IMG_4644.jpg)
[img width=450 height=600]http://i29.photobucket.com/albums/c255/Volvofiel/IMG_4645.jpg[/img]
Het lijkt erop dat ik van de bovenste 240-radiateurslang een stuk kan afknippen (laatste bochtje bij thermostaathuis) waardoor die past.
De onderste is echter een ander verhaal. Bij mijn auto zit die gebogen over de dynamo richting distributiezijde, bij de 240 gebogen over de dynamo richting passagierszijde.
Zien technisch onderlegde figuren mogelijkheden om die onderste slang ook pas te maken op een of andere manier?
1981 Volvo 343 2.0 GLS, 1981 Volvo 345 2.0 GLS, 1983 Volvo 360 2.0 GLS sedan, 1990 Volvo 460 1.7 GLEi, 1990 Volvo 940 2.3 GL