18 November 2014, 17:38
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18 November 2014, 17:48 door skidje.)
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Dan zal het een blok moeten worden met meer compressie dan de FK/Ft modellen met een 531 kop voorzien van een nokkenas vanuit Zweden van Folkracing of zoiets.
Natuurlijk wel met een flinke carburateurstel.
200 pk is niet onmogelijk maar of dat blok dan comfortabel rijdt in het stadsverkeer????
Misschien dat dit wel interessant leesvoer is. Staat nog veel meer op TB....
http://www.turbobricks.org/forums/showth...hp?t=34612
Dan zal het een blok moeten worden met meer compressie dan de FK/Ft modellen met een 531 kop voorzien van een nokkenas vanuit Zweden van Folkracing of zoiets.
Natuurlijk wel met een flinke carburateurstel.
200 pk is niet onmogelijk maar of dat blok dan comfortabel rijdt in het stadsverkeer????
Misschien dat dit wel interessant leesvoer is. Staat nog veel meer op TB....
http://www.turbobricks.org/forums/showth...hp?t=34612
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..