25 April 2011, 00:17
Het lampje geeft aan dat je drukverschil hebt tussen de 2 remcircuits. Dat je het pedaal helemaal in kunt trappen betekent in mijn ogen dat je toch lucht in het systeem hebt. Dat je het advies hebt gekregen om je pedaal tijdens het ontluchten niet in te trappen is m.i. een verkeerd advies. De luchtbellen die achter je zuigertjes zitten, komen niet uit zichzelf van hun plek. Die moet je een handje helpen. Je kunt dus beter je pedaal tijdens het doorlopen van de vloeistof een paar keer iets intrappen. (Niet te ver, dan kun je de HRC wel vervangen) Dit moet je voor elk circuit een keer doen. De 2 circuits komen allebei een keer op een voorremklauw uit, dus dat is een punt van herkenning.
Je HRC gaat niet stuk van verse vloeistof, dus dat de zuigers er spontaan uitvallen lijkt me stug.
Toch nog maar eens ontluchten, dus. Mocht het een troost zijn: ik krijg het ook nooit in 1 keer voor elkaar.
Oh, ja: Volgens mij komen er maar 2 remleidingen op een voorremklauw uit. Je hebt wel 3 ontluchtingsnippels op zo'n ding zitten.
Je HRC gaat niet stuk van verse vloeistof, dus dat de zuigers er spontaan uitvallen lijkt me stug.
Toch nog maar eens ontluchten, dus. Mocht het een troost zijn: ik krijg het ook nooit in 1 keer voor elkaar.
Oh, ja: Volgens mij komen er maar 2 remleidingen op een voorremklauw uit. Je hebt wel 3 ontluchtingsnippels op zo'n ding zitten.
`88 245, B230K, M47

