23 April 2011, 10:04
die ken ik nog niet, typisch iets voor een land waar veel met verstokte amerikanen wordt gereden.. die plakdingen die je hier in de automaterialenwinkel kon kopen (of nog?) zie ik niet meer.. dit ding is wel simpeler te monteren zie ik, ziet er zelfs een beetje "periode" uit..
Zal ws wel een zuipschuit zijn..
Een ervaring van een ander moet ik zelf ook nog ens uitproberen, de spanning voor de huidige achterruitverwarming "direct" van de accu laten komen zodat er niet eerst allerlij andere verbruikers in de kabelboom zitten die deels meeliften. Uiteraard wel via de juiste zekering en de originele schakelaar laten lopen, liefst dikkere draad gebruiken..
de fabrikanten hebben op alle mogelijke manieren draad bespaart..
(Een ventil;ator is ook zo'n ding dat er op vooruit gaat indien apart aangesloten..)
Zal ws wel een zuipschuit zijn..Een ervaring van een ander moet ik zelf ook nog ens uitproberen, de spanning voor de huidige achterruitverwarming "direct" van de accu laten komen zodat er niet eerst allerlij andere verbruikers in de kabelboom zitten die deels meeliften. Uiteraard wel via de juiste zekering en de originele schakelaar laten lopen, liefst dikkere draad gebruiken..
de fabrikanten hebben op alle mogelijke manieren draad bespaart..
(Een ventil;ator is ook zo'n ding dat er op vooruit gaat indien apart aangesloten..)

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)