5 December 2012, 17:42
De voor- en achterzijde zijn nu aan elkaar gemaakt. Alle 'chroom strips' zijn van het model afgeslepen. Een vroege ID heeft die immers niet. Het wordt tijd om te passen.
![[Afbeelding: citroenid1919583.jpg]](http://imageshack.us/a/img401/6126/citroenid1919583.jpg)
Nu blijkt dat de motorkap te smal is bij het voorruit. Ook is de naad tussen de voorportieren en de voorschermen niet gelijk. Tot slot zijn de voorportieren aan de bovenzijde te kort. Ze sluiten niet mooi aan op de motorkap. Werk aan de winkel dus.
![[Afbeelding: citroenid1919583.jpg]](http://imageshack.us/a/img401/6126/citroenid1919583.jpg)
![[Afbeelding: citroenid1919585.jpg]](http://imageshack.us/a/img571/7796/citroenid1919585.jpg)
Nu blijkt dat de motorkap te smal is bij het voorruit. Ook is de naad tussen de voorportieren en de voorschermen niet gelijk. Tot slot zijn de voorportieren aan de bovenzijde te kort. Ze sluiten niet mooi aan op de motorkap. Werk aan de winkel dus.
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus