5 April 2011, 19:32
Vermoedelijk de rand van het carter... toch niet de rand aan de distributiezijde hè?
Dat dacht ik dus ook te hebben, maar het was niet het carter, maar de hulpas- en krukaskeerring. Heeft me niet veel geld, maar wel veel tijd en ergernis gekost.
Het scheelt een heel eind dat een 200 veel meer ruimte heeft tussen de voorzijde van de auto en het blok, bij mijn 345 kan ik er net een vuist tussen krijgen en dan wordt het wel heeeeel lastig.
Dat dacht ik dus ook te hebben, maar het was niet het carter, maar de hulpas- en krukaskeerring. Heeft me niet veel geld, maar wel veel tijd en ergernis gekost.
Het scheelt een heel eind dat een 200 veel meer ruimte heeft tussen de voorzijde van de auto en het blok, bij mijn 345 kan ik er net een vuist tussen krijgen en dan wordt het wel heeeeel lastig.
1981 Volvo 343 2.0 GLS, 1981 Volvo 345 2.0 GLS, 1983 Volvo 360 2.0 GLS sedan, 1990 Volvo 460 1.7 GLEi, 1990 Volvo 940 2.3 GL