24 March 2011, 20:38
Bij mij is er ook zo'n bypass leidinkje opgezet;
![[Afbeelding: P7220070.jpg]](http://i141.photobucket.com/albums/r66/240diesel/d24tic/P7220070.jpg)
Het loopt van de oliedrukzender (blauwe stip) naar de voorzijde van de cilinderkop.De blauwe stippellijn geeft het traject van de leiding aan.
Het startpunt bij de oliedrukzender is een T-stuk en het eindpunt op de cilinderkop is een haakse nippel.Het is gewone 6mm hydrauliekpijp.
De aansluiting op de cilinderkop wordt aan het zicht onttrokken door de achterplaat waar het distributiedeksel op klemt.Maar in elk geval zit de nippel in de voorzijde van de kop achter de distributie.
Omdat ik ook nog een sensor wilde voor de oliedruk heb ik er nóg een T-stuk tussen geplaatst en zie je de rood gestippelde leiding naar de sensor lopen.De RVS steun van de sensor ontneemt net het zicht van de oliedrukzender (minimumdruk/olielampje), vandaar de blauwe stip.
Geen idee welk bedrijf deze bypassleiding plaatste, ik heb het blok zo gekocht met blauw gestippelde leiding en al.
![[Afbeelding: P7220070.jpg]](http://i141.photobucket.com/albums/r66/240diesel/d24tic/P7220070.jpg)
Het loopt van de oliedrukzender (blauwe stip) naar de voorzijde van de cilinderkop.De blauwe stippellijn geeft het traject van de leiding aan.
Het startpunt bij de oliedrukzender is een T-stuk en het eindpunt op de cilinderkop is een haakse nippel.Het is gewone 6mm hydrauliekpijp.
De aansluiting op de cilinderkop wordt aan het zicht onttrokken door de achterplaat waar het distributiedeksel op klemt.Maar in elk geval zit de nippel in de voorzijde van de kop achter de distributie.
Omdat ik ook nog een sensor wilde voor de oliedruk heb ik er nóg een T-stuk tussen geplaatst en zie je de rood gestippelde leiding naar de sensor lopen.De RVS steun van de sensor ontneemt net het zicht van de oliedrukzender (minimumdruk/olielampje), vandaar de blauwe stip.
Geen idee welk bedrijf deze bypassleiding plaatste, ik heb het blok zo gekocht met blauw gestippelde leiding en al.

