15 March 2011, 12:53
De afdruk van de aluminium ring rond cilinder nr1 van de oude koppakking op de 531 kop laat zien dat deze meer dan de helft over de "krater" loopt. Hier is 2,5 mm aan de cilinderzijde nog okÃ... De andere zijde van de krater is vlakbij een boutgat van de cilinderkop
De B230 koppakking heeft gaten *met all. ring afgezet) van 98 mm.
De B230 verbrandingskamer is 94 mm
De krater diepte is daar 2,7 mm.
De diepste krater elders is ruim 4 mm..
Het geeft mij allemaal een zeer kritisch beeld. Kan ik concluderen dat ik te goed van vertrouwen ben geweest en mij een onbruikbare kop heb laten aansmeren ?
De B230 koppakking heeft gaten *met all. ring afgezet) van 98 mm.
De B230 verbrandingskamer is 94 mm
De krater diepte is daar 2,7 mm.
De diepste krater elders is ruim 4 mm..
Het geeft mij allemaal een zeer kritisch beeld. Kan ik concluderen dat ik te goed van vertrouwen ben geweest en mij een onbruikbare kop heb laten aansmeren ?