23 January 2006, 17:20
- kop gereviseerd, nieuwe kleppen + zittingen + geleiders + distributie +
spanrol, het hele gebeuren
- bedrading achterklep vernieuwd, ruitenwissermotor achter, CV motor achter
- nieuwe verdamper geplaatst
- koplampreflectoren vervangen
- bougiekabelset + nieuwe bougies
- thermostaat + luchtslang
en dan wat kleinmateriaal en natuurlijk het werkplaatstarief...
Auto is een week weggeweest, rijdt nu pas echt goed (in feite weet ik nu pas hoe lekker die 240 rijdt), start meteen, kortom: h? h?, het werkt allemaal.
Volgend project (ga ik denk ik in eigen beheer doen, misschien met hulp van iemand van hier?) is het stuurhuis vervangen.
En dan komt het opleuken van de auto:
- enkele blackline dingen vervangen door chroomline (koplampstrips, regengoot, bumperstrips)
- kaartenbak (beige) linksvoor
- iets van een middenarmsteun (zijn die er??)
- benzinemeter maken (LPG meet-ie wel, benzine niet)
- geleidelijk aan stillere banden (er zit nu bridgestone regenbanden onder, maken wel veel lawaai vind ik)
F
spanrol, het hele gebeuren
- bedrading achterklep vernieuwd, ruitenwissermotor achter, CV motor achter
- nieuwe verdamper geplaatst
- koplampreflectoren vervangen
- bougiekabelset + nieuwe bougies
- thermostaat + luchtslang
en dan wat kleinmateriaal en natuurlijk het werkplaatstarief...
Auto is een week weggeweest, rijdt nu pas echt goed (in feite weet ik nu pas hoe lekker die 240 rijdt), start meteen, kortom: h? h?, het werkt allemaal.
Volgend project (ga ik denk ik in eigen beheer doen, misschien met hulp van iemand van hier?) is het stuurhuis vervangen.
En dan komt het opleuken van de auto:
- enkele blackline dingen vervangen door chroomline (koplampstrips, regengoot, bumperstrips)
- kaartenbak (beige) linksvoor
- iets van een middenarmsteun (zijn die er??)
- benzinemeter maken (LPG meet-ie wel, benzine niet)
- geleidelijk aan stillere banden (er zit nu bridgestone regenbanden onder, maken wel veel lawaai vind ik)
F