9 March 2011, 11:43
Het volledige schema kun je vinden in Greenbook TP30808 op blz 117-120. Dat kun je hier downloaden.
Het relais van de el. ramen zit aan de rechterkant achter de middenconsole (blokje van ong 2x2x2 cm). Dit relais zit aangesloten op 2 zekeringen (nr. 10 direct vanaf de accu en nr. 12 via het contact). Dit verklaart ook meteen waarom je met je extra draad vanaf zekering 10 altijd stroom hebt op je elektrische ramen.
Het verhaal van de rechter deurschakelaar klinkt als een kapotte schakelaar, draadbreuk of slecht contact. Dit zou je kunnen checken door de boel even door te meten of de schakelaar even te wisselen met een van je achterdeuren. In het schema in het Greenbook zie je precies waar wanneer stroom op hoort te staan.
Het relais van de el. ramen zit aan de rechterkant achter de middenconsole (blokje van ong 2x2x2 cm). Dit relais zit aangesloten op 2 zekeringen (nr. 10 direct vanaf de accu en nr. 12 via het contact). Dit verklaart ook meteen waarom je met je extra draad vanaf zekering 10 altijd stroom hebt op je elektrische ramen.
Het verhaal van de rechter deurschakelaar klinkt als een kapotte schakelaar, draadbreuk of slecht contact. Dit zou je kunnen checken door de boel even door te meten of de schakelaar even te wisselen met een van je achterdeuren. In het schema in het Greenbook zie je precies waar wanneer stroom op hoort te staan.
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km