7 March 2011, 22:22
Vandaag heb ik een B230K blok gekocht. Alles er op en er aan. Dus inclusief een emision control system. Dat moet er direct van af. Iemand een idee hoe ik de aansluiting in de kop het beste afslug?
Wat er moet gebeuren?
- Emissie control er af
- Inlaat met Cisac er af en eigen inlaat met carb er op (van B21 blok)
- As vervangen voor onsteking (uit eigen B21 blok)
- Ontsteking achterop verwijderen
- A nokkenas plaatsen
- Motorsteunen vervangen
- Honderduizend slangetjes en kabeltjes verwijderen
Wat er moet gebeuren?
- Emissie control er af
- Inlaat met Cisac er af en eigen inlaat met carb er op (van B21 blok)
- As vervangen voor onsteking (uit eigen B21 blok)
- Ontsteking achterop verwijderen
- A nokkenas plaatsen
- Motorsteunen vervangen
- Honderduizend slangetjes en kabeltjes verwijderen
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus