5 March 2011, 17:37
je wilt er uiteindlijk ook gewoon mee kunnen rijden... heb destijds m'n draagarmen na het stralen in menie en Herberts hamerslag gezet ( :
blauw metallic..) en in de rijrichting uiteindelijk ook maar de ML erover, je ligt er immers niet de hele dag onder de boel te bewonderen, anders moet ie het museum in..
iig heb ik die dingen nu als reserve op de plank liggen en 0 roest... da's nog ens de moeite van het behandelen waard geweest..
Ik herinner me nog de auto's in dienst die van het personeel van de "tectylafdeling" waren. Tenminste 1 Datsun 100Y moet minstens 100 jr corrosievrij blijven, alleen de wegenbelasting zou omhoog moeten vanwege de (gratis) liters die er ingegaan zijn...
blauw metallic..) en in de rijrichting uiteindelijk ook maar de ML erover, je ligt er immers niet de hele dag onder de boel te bewonderen, anders moet ie het museum in..iig heb ik die dingen nu als reserve op de plank liggen en 0 roest... da's nog ens de moeite van het behandelen waard geweest..
Ik herinner me nog de auto's in dienst die van het personeel van de "tectylafdeling" waren. Tenminste 1 Datsun 100Y moet minstens 100 jr corrosievrij blijven, alleen de wegenbelasting zou omhoog moeten vanwege de (gratis) liters die er ingegaan zijn...

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)