16 February 2011, 17:29
Marcvh schreef:Dat klinkt als een hele mooie Volvo! Wat jij hebt zou ideaal zijn voor mij ook, maar ik ben bang dat mijn budget daar niet toe reikt.
Op dit moment, zou ik met de verkoop van mijn oude auto tops 3000 euro kunnen besteden.
Ik hoop de komende maanden wat geld opzij te kunnen zetten, omdat ik graag een Volvo voor de zomer wil hebben wegens de vakantie.
Het liefst vind ik er 1 onder de 3000, zodat ik zat tijd heb (en tegen die tijd ook weer wat geld) om de auto helemaal in topconditie te krijgen voor de zomer.
Maar ik moet er ook bijna elke dag wel mee kunnen rijden al. (misschien iets teveel gevraagd voor nu).
Een nieuwere op benzine, kan ik voor de helft nu krijgen met wat klein onderhoud ben ik dan 2000 kwijt uiteindelijk.
Alleen betaal ik wat meer elke maand dan. Dat is een beetje het dilemma!
Je ziet ze zo af en toe wel eens voor rond de 3000. En bovendien, een 93'er kan ook rotten. Wat ook een optie is, als je dat leuk vindt, is een 740. Die zijn verzinkt dus roesten minder snel. Bovendien rijdt het iets moderner dan een 240. Het is maar net wat je leuk/mooi vindt en wat je wilt: Duurdere aanschaf en lage kosten, of wat goedkopere aanschaf en hogere kosten.
Dit is bijvoorbeeld ook erg leuk:
Leuk spul hoor
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90