14 February 2011, 19:51
Hmmm, dat lijkt me dan wel weer een logische verklaring....
1 op 5,5 op LPG en dan rij ik netjes, turbodruk gaat slechts een enkele keer het "oranje" in.
Morgen komt er een nieuwe pakking tussen inlaatspruitstuk en blok, deze was lek. Dus valse lucht aanzuigen bij lage toeren en gas onder de motorkap bij gebruik van de turbo.
Wat mag een 21ET blok eigenlijk consumeren in de praktijk?
1 op 5,5 op LPG en dan rij ik netjes, turbodruk gaat slechts een enkele keer het "oranje" in.
Morgen komt er een nieuwe pakking tussen inlaatspruitstuk en blok, deze was lek. Dus valse lucht aanzuigen bij lage toeren en gas onder de motorkap bij gebruik van de turbo.
Wat mag een 21ET blok eigenlijk consumeren in de praktijk?
Volvo 244 '81 Turbo B21ET 488 DKM LPG<br />Volvo 122S '65 B18 ca. 500 DKM LPG (40 DKM shortblock)<br />VW Karmann Ghia '72 1600 Cabrio