31 December 2010, 10:49
Gaat die redenering van Marc ook op als je een set mahle zuigers voor de B21A/E kunt kopen voor ong. 200 - 220 eur?
Maar waarom niet simpelweg een set B19A kopen? Die zijn volgens mij ong. dezelfde maat als de B20. Alleen vragen ze voor de B20 aanmerkelijk meer heb ik het idee. De enige overweging om nog voor de B21 te gaan is iets meer vermogen.
Maar belangrijk is voor Lars en mij: Past die B19/21 zuiger op de drijfstangen/krukas van de late metrische b20 met 8 bouten..
Maar waarom niet simpelweg een set B19A kopen? Die zijn volgens mij ong. dezelfde maat als de B20. Alleen vragen ze voor de B20 aanmerkelijk meer heb ik het idee. De enige overweging om nog voor de B21 te gaan is iets meer vermogen.
Maar belangrijk is voor Lars en mij: Past die B19/21 zuiger op de drijfstangen/krukas van de late metrische b20 met 8 bouten..
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..