18 January 2006, 10:22
Sander van Buiten schreef:He Thuur, kan me niet herinneren dat wij ooit zaken hebben gedaan over knopjes ed............ben namelijk niet op zoek............ :lol:
En over waar ie nu voor gemaakt is........hij is er voor gemaakt om het met uit- EN ingeschakelde airco te doen natuurlijk. Zo bekeken hebben jullie allebei gelijk...............(GROUPHUG!!!!! :lol: :lol: :lol: )
De vraag was volgens mij of er iets extra's moet gebeuren als de airco draait (in Funs-Latijn: is ie gemaakt om zonder te draaien). Antwoord daarop is ja. De knop moet om en die klep moet open. Zoals gezegd blijft dt ook nu werken: knop om levert nog steeds een open klep en dus meer toeren op terwijl de pomp eruit ligt.
Conclusie: iedereen blij, het werkt..........houden zo! :lol: :lol: :lol:
Heb ik het dan over knopjes gehad? :twisted: Ik zoek nog eens stel voor de elek. achterruitbediening ('84) en ik heb nog wat origineel "extra-verlichtings"-spul (aux, fog).
Nee laten we Funs maar gelijk geven. Tenslotte is ie ziek, hij schrijft het zelf ondanks dat er niemand naar gevraagd had :oops: Arme kloot..
Veel beterschap gewenst! :? Fijn dat het werkt Sander 8)
Gr
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter