12 December 2010, 20:31
De brandstofpomp van de K-jet versie is sterker, gewoon laten zitten. Heb je net wat meer brandstof beschikbaar, leuk voor als je eens verder zou gaan tunen. Gewoon kijken of het past qua leidingen. Als je je brandstoffilter onder de motorkap laat zitten (zou ik doen) kun kun je gewoon direct van dat filter een slang leggen naar de brandstofrail ingang. Ik herinner me dat de 360 dat ook zo heeft dus als je even daarvan de slang pakt heb je de aanvoer heel snel aangesloten en het ziet er origineel uit. de retour komt geen druk op en dat is dus snel gedaan met een stukje slang+klemmen.
De voorweerstanden zijn hier te zien, incl inbouw: http://www.stonis-world.net/ethanol/rconversion.html
Bij de 240 is de kleurcode wel wat anders.
Je zou ook de oranje 850 turbo injectoren kunnen nemen, die zijn ook ongeveer het formaat van de groene 940 turbo injectoren en die 850 injectoren hebben niet die voorweerstanden nodig.
Bij inbouw van de late 240 kabelboom, even opletten, de bobine moet wel een (geschakelde) +12V nog krijgen. Hoe/wat precies zal ik even in de bedradingsschema's opzoeken, ik heb er zelf niets mee te maken gehad omdat mijn 240 al LH 2.4 had. Volgens mij is het gewoon de stekker waarmee de toerenteller (rood-wit) en de blauwe (bobine+) is die dan nog moet worden aangesloten, die zit bij de bobine van de 240 kabelboom.
snelheidssignaal, tsja, ik zou gewoon kijken of je er iets van merkt.
De voorweerstanden zijn hier te zien, incl inbouw: http://www.stonis-world.net/ethanol/rconversion.html
Bij de 240 is de kleurcode wel wat anders.
Je zou ook de oranje 850 turbo injectoren kunnen nemen, die zijn ook ongeveer het formaat van de groene 940 turbo injectoren en die 850 injectoren hebben niet die voorweerstanden nodig.
Bij inbouw van de late 240 kabelboom, even opletten, de bobine moet wel een (geschakelde) +12V nog krijgen. Hoe/wat precies zal ik even in de bedradingsschema's opzoeken, ik heb er zelf niets mee te maken gehad omdat mijn 240 al LH 2.4 had. Volgens mij is het gewoon de stekker waarmee de toerenteller (rood-wit) en de blauwe (bobine+) is die dan nog moet worden aangesloten, die zit bij de bobine van de 240 kabelboom.
snelheidssignaal, tsja, ik zou gewoon kijken of je er iets van merkt.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni