17 November 2010, 21:36
Voor mijn 245 Polar (1993), heb ik een derde remlicht gekocht, compleet met kapje en twee pinnetjes die je op het raam moet lijmen om het remlicht in te klikken. Het remlicht lijkt echter smaller dan de uitsparing onderin de raamlijst waar hij moet komen te zitten en waar nu nog een afdekkapje zit. Nu twijfel ik of ik het goede model heb, er schijnt ook een model van voor 1986 te zijn heb ik me laten vertellen. Voordat ik begin met monteren wil ik graag eerst weten of ik het juiste type derde remlicht heb. Montagehandlleiding heb ik gevonden op het forum. Ik kan nergens een Volvonummer ontdekken (de lamp is van Hella, op de zwarte kap staat Volvo). Hoe kan ik zien of deze geschikt is voor een '93 245?
P.S.: Kan iemand mij vertellen hoe je de oranje knipperlichtjes/sidemarkers op de voorschermen het beste kunt verwijderen zonder beschadigingen? Ik wil ze gaan omwisselen voor witte kapjes.
Alvast bedankt!
[ ][/img]
P.S.: Kan iemand mij vertellen hoe je de oranje knipperlichtjes/sidemarkers op de voorschermen het beste kunt verwijderen zonder beschadigingen? Ik wil ze gaan omwisselen voor witte kapjes.
Alvast bedankt!
[ ][/img]
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2