15 January 2006, 19:54
:twisted: Ik heb net gekeken bij mijn 240. Daar zit het anders ingebouwd, en wel zo diep dat ik het in het donker niet zo snel kan zien.
Ik heb wel gezien dat vanaf mijn aircopomp weer een snaar weggaat naar de stuurbekrachtigingspomp. Dus als ik mijn snaar van de airco door zou snijden, dan werkt mijn stuurbekrachtiging ook niet meer. Volgens mij zit het bij jou niet zo (op de foto's te zien). Ik zou hier idd niet mee gaan rijden, maar de snaar doorsnijden (zagen gaat makkelijker denk ik). Ik heb ook nog even in het werkplaatsboek van de 260 gezocht, maar daar kon ik er ook geen duidelijke plaatjes van vinden.
Dus : De (ijzer)zaag erin
Ik heb wel gezien dat vanaf mijn aircopomp weer een snaar weggaat naar de stuurbekrachtigingspomp. Dus als ik mijn snaar van de airco door zou snijden, dan werkt mijn stuurbekrachtiging ook niet meer. Volgens mij zit het bij jou niet zo (op de foto's te zien). Ik zou hier idd niet mee gaan rijden, maar de snaar doorsnijden (zagen gaat makkelijker denk ik). Ik heb ook nog even in het werkplaatsboek van de 260 gezocht, maar daar kon ik er ook geen duidelijke plaatjes van vinden.
Dus : De (ijzer)zaag erin
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986

