13 January 2006, 20:14
Nou.., ik heb dit niet gedaan om de auto als "clubauto" te laten lijken.
Ik vind het echt een hele mooie auto, maar ik mis echt m'n 850 en ik denk dat dat het grootste probleem is.
Ten tweede zijn het de schade gevallen inderdaad, maar die zijn sinds deze week weer opgelost.
Ik moet zeggen..., nu het weer gerepareerd is rijdt ik er wel weer met meer plezier mee rond.
Ten derde.., ik vind het echt zonde....
Als ik in Almere moet werken draai ik met koude motor de A6 op en dan moet hij meteen aan de slag.
Hij draaid best nog wat toeren helaas en dat vind ik niet erg prettig.
Ook zie ik dat de pekel z'n werk doet op m'n nieuwe naafkapjes.
Allemaal dingen waar ik met m'n 850 geen last mee had.
Die draaid veel minder toeren en kan dus met koude motor een hogere snelheid halen zonder daar hard voor te hoeven werken. Das met de 240 wel anders. Ik ben geneigd om met 80km/h de snelweg op de duiken en das gewoon gevaarlijk, laat staan van de bumper klevers die ik dan heb.
Die gan met hun leasebakken meteen vol op het gas.. koud of niet.
Bovendien... hij hoeft niet weg..., hij mag weg. :wink:
Ik vind het echt een hele mooie auto, maar ik mis echt m'n 850 en ik denk dat dat het grootste probleem is.
Ten tweede zijn het de schade gevallen inderdaad, maar die zijn sinds deze week weer opgelost.
Ik moet zeggen..., nu het weer gerepareerd is rijdt ik er wel weer met meer plezier mee rond.
Ten derde.., ik vind het echt zonde....
Als ik in Almere moet werken draai ik met koude motor de A6 op en dan moet hij meteen aan de slag.
Hij draaid best nog wat toeren helaas en dat vind ik niet erg prettig.
Ook zie ik dat de pekel z'n werk doet op m'n nieuwe naafkapjes.
Allemaal dingen waar ik met m'n 850 geen last mee had.
Die draaid veel minder toeren en kan dus met koude motor een hogere snelheid halen zonder daar hard voor te hoeven werken. Das met de 240 wel anders. Ik ben geneigd om met 80km/h de snelweg op de duiken en das gewoon gevaarlijk, laat staan van de bumper klevers die ik dan heb.
Die gan met hun leasebakken meteen vol op het gas.. koud of niet.
Bovendien... hij hoeft niet weg..., hij mag weg. :wink:
olvo 244 Diesel First owner...<br />243.000km NAP TY-78-VK