26 October 2010, 21:46
Da's mooi balen. Op zich zijn die oren hard zat, en is er ruimte genoeg om de cupjes klem te zetten. Ik vijl er ook wel eens wat braampjes af en dan gaat het cupje er weer in en draaien maar. Onder die 144's zitten cardans die al half zijn gemangeld door de jaren.
Dit kan je voorkomen door de groeven waar de klemveer in gaat goed leeg te krabben. En de cupjes goed aan te drukken zodat die veer de ruimte krijgt om in de groef te vallen.
Maar is dat een GKN kruiskoppeling type 50SL voor 44,5 mm as? Zou je dan misschien die twee cupjes naar mij op willen sturen? Ik heb nl. een soortgelijke blunder van iemand anders onder mijn auto aangetroffen, een kk die met 1 oud cupje teruggeplaatst was. Dat gaf ook flinke speling.
Dit kan je voorkomen door de groeven waar de klemveer in gaat goed leeg te krabben. En de cupjes goed aan te drukken zodat die veer de ruimte krijgt om in de groef te vallen.
Maar is dat een GKN kruiskoppeling type 50SL voor 44,5 mm as? Zou je dan misschien die twee cupjes naar mij op willen sturen? Ik heb nl. een soortgelijke blunder van iemand anders onder mijn auto aangetroffen, een kk die met 1 oud cupje teruggeplaatst was. Dat gaf ook flinke speling.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

